میترا ابراهیمی از برپایی نمایشگاه فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه‌بر در خرم‌آباد خبر داد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان از برپایی نمایشگاه فرصت‌های شغلی «مهارت محور کم سرمایه‌بر» در خرم‌آباد خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس، میترا ابراهیمی امروز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای ترویج فرهنگ مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال با سرمایه‌های خرد و ارزان همزمان با سراسر کشور نمایشگاه «فرصت‌های شغلی مهارت محور کم سرمایه‌بر» طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه برپایی این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی در راستای آشنایی عموم مردم با مهارت‌های رایگان و البته تخصصی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان است، تاکید کرد: فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه‌ای ضامن آینده شغلی و مالی فردی است که با عزمی راسخ در راستای اجرایی کردن آموزش‌های مهارتی دریافتی گام برداریم.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای لرستان از ارائه و معرفی حرفه‌های مهارت محور که با سرمایه کمتر از ۱۰۰ میلیون ریال قابلیت راه‌اندازی دارند در این نمایشگاه خبر داد و افزود: ترویج و گسترش فرهنگ مهارت با تاکید بر مشاغل ارزان و ارتقای فرهنگ کار و کارآفرینی در جامعه و دستیابی به جهش مهارتی در راستای اشتغال مولد و حمایت از مهارت آموختگان کارآفرین از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه است.

ابراهیمی در ادامه اظهار کرد: کارآفرینان مهارت آموخته و مربیان حاضر در نمایشگاه به ارائه راهکارهای راه‌اندازی کسب‌وکارهای ارزان پرداخته و بازدیدکنندگان با روش‌های نوین کسب‌وکار آشنا خواهند شد.

وی به رسالت این اداره‌کل اشاره کرد و افزود: اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای دو رسالت مهم دارد، نخست آموزش مهارتی نیروی بیکار فاقد مهارت به‌منظور ورود به بازار کار و تصدی مشاغل و دیگری ارتقای مهارت افراد شاغل به‌منظور افزایش بهره‌وری است که در همین راستا آموزش‌های مهارتی نقش مهمی در راستای تحقق جهش تولید که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، ایفا می‌کند.

بنا بر این گزارش، این نمایشگاه در محل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شماره یک شهرستان خرم آباد انتهای خیابان «جلال آل احمد» نبش بلوار شصت متری در ساعات ۸ الی ۱۲ و ۱۵ الی ۱۷ پذیرای عموم بازدید کنندگان است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
مهر
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا