محسن مددی: مهارت‌های ارزان به شهروندان قزوینی معرفی و آموزش داده می‌شود

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین گفت: مهارت‌های ارزان و زودبازده در راستای ترویج فرهنگ مهارت و کارآفرینی به شهروندان قزوینی معرفی و آموزش داده می‌شود.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، محسن مددی افزود: علاوه بر آموزشگاه های ثابت و دولتی از ظرفیت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای استان قزوین نیز برای مهارت آموزی این حرفه ها اسنفاده خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ حرفه و مهارت که راه اندازی کسب و کارهای مربوط به آنها با هزینه کم امکان پذیر است شناسایی شده و امکان آموزش آنها از سوی آموزشگاه های فنی و حرفه ای استان قزوین وجود دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: سرمایه اولیه راه اندازی این کسب و کارها پس از یادگیری برخی از این مهارت ها زیر یک میلیون تومان است.

این مسوول افزود: شهروندان قزوینی برای اطلاع از این مهارت ها می توانند از نمایشگاهی که با عنوان مهارت های ارزان محور از ۲۰ تا ۲۵ آذرماه جاری در کتابخانه عمومی امام خمینی(ره) برگزار می شود، دیدن کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای قزوین خاطرنشان کرد: مهارت آموزی کلید اشتغالزایی و کارآفرینی است و افراد داری مهارت خیلی زودتر از دیگران به بازار کار ورود پیدا می کنند.

مددی افزود: با گسترش رشته ها و آموزشگاه ها در قزوین طی سال های اخیر بستر آموزش و توانمندسازی مهارتی برای تمامی شهروندان قزوینی به ویژه جویندگان کار فراهم شده است.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا