مصطفی مافی: ۲۲۰ محصول فناورانه توسط دانش‌بنیان‌ها ارائه شد

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

رئیس پارک علم و فناوری قزوین گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان‌ها استان ۲۲۰ محصول فناورانه و با دانش جدید ارائه کردند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از بازار، مصطفی مافی اظهار داشت: در حال حاضر۱۲۱ واحد فناور شرکت دانش بنیان در  استان قزوین مشغول به فعالیت هستند که برای بیش از ۲۸۰ نفر اشتغالزایی ایجاد کرده اند .

وی بیان کرد:‌ در حال حاضر واحدهای دانش‌بنیان‌ها مستقر در پارک علم و فناوری استان قزوین موفق به ارائه ۲۲۰ محصول با فناری و دانش جدید شده اند که با استفاده از تولید همین محصولات و خدمات علمی دیگر سال گذشته بیش از ۴۶ میلیارد تومان فروش را به ثبت رساندند.

رئیس پارک علم و فناوری استان قزوین گفت: همچنین محصولات دانش‌بنیان‌ها و فناورانه استان قزوین از سوی شرکت های دانش بنیان سال گذشته به برخی از کشورهای دنیا نیز صادر شد که ۵۹۵ هزار دلار صادرات کالا را برای استان قزوین ایجاد کرد.

مافی عنوان کرد:‌هم اکنون استان قزوین در رتبه یازدهم کشور در تعداد و فعالیت واحدهای دانش بنیان قرار دارد که با برنامه ریزی های انجام شده در آینده نزدیک در تلاشیم تا این رتبه را به ۵ برسانیم.

وی افزود:‌ با توافقات انجام شده با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم اکنون بیش از ۱۷ میلیارد تومان اعتبار در اختیار این پارک قرار گرفته است که با ایجاد کارخانه نوآوری استان قزوین میتواند اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزند.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
بازار
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا