درخشش قدرت‌نمایی شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه پلاست اوراسیا

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

کارگزار صندوق نوآوری شکوفایی گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور در نمایشگاه پلاست اوراسیا دانش خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا رضائیان، کارگزار صندوق نوآوری شکوفایی درباره سی امین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی جهت تعامل تجاری با سایر شرکت‌ها و برند‌های بین‌المللی بود.

او افزود: در این نمایشگاه ۱۴ شرکت دانش بنیان در بخش‌های تولید پلاستیک، افزودنی‌های پلیمر، طراحی انواع قطعات الکترونیکی، کامپاند‌های مهندسی، مهندسی پلیمری و … حضور یافتند.

رضائیان ادامه داد: همچنین ۴۹۵ شرکت از ۱۶ کشور ترکیه، ایتالیا، اتریش، ایران، چین، رمانی، امارات، آلمان، کره، فرانسه، سوئیس، روسیه، پرتقال، الجزایر، هندوستان و پاکستان مشارکت کردند.

کارگزار صندوق نوآوری شکوفایی بیان کرد: ششمین وبینار چهارشنبه‌های نوآورانه نیز همزمان با اولین روز نمایشگاه پلاست اوراسیا با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در این نمایشگاه برگزار شد.

او افزود: شرکت‌های دانش‌بنیان با حضور در این نمایشگاه علاوه بر آشنا شدن با زیست‌بوم فناوری و نوآوری و زیرساخت‌های فناورانه دیگر کشور‌های شرکت‌کننده در نمایشگاه، دستاورد‌های تولیدی و تخصصی خود را نیز به نمایش گذاشتند تا با معرفی توانمندی‌های خود، جهت ارائه محصولات و خدمات به بازار‌های جهانی راه یابند.

کارگزار صندوق نوآوری شکوفایی ادامه داد: حمایت این صندوق از شرکت‌های دانش بنیان برای حضور در چنین برنامه هایی، نقش بسیار موثری در افزایش صادرات غیرنفتی و همچنین توسعه دانش و اقتصاد کشور دارد.

او یادآوری کرد: در این نمایشگاه بیش از ۵۰ نشست تجاری با کشور‌های اسپانیا، ترکیه، ایتالیا، ازبکستان، پاکستان، الجزایر، روسیه، آمریکا، یونان، چین، لیبی و قزاقستان برگزار شد.

سی امین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا (Plast Eurasia) از ۱۰ آذر در شهر استانبول ترکیه برگزار شده است و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
باشگاه خبرنگاران جوان
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا