پایان دومین نمایشگاه دستاوردهای شرکت‌های دانش‌بنیان در نوشهر

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه دستاوردها و اختراعات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور غرب مازندران همزمان با هفته بسیج امروز یکشنبه در مصلای امام خمینی(ره) نوشهر برگزار شد.

به گزارشکارآفرینی پرس به نقل از ایرنا ، این نمایشگاه در قالب  ۳۱ غرفه شامل غرفه های فناور با مشارکت مدارس غرب مازندران و واحدهای فناور دانش بنیان، صنعتی، دانش آموزی و فرهنگی و همچنین دانشگاه های غرب مازندران در زمینه های مختلف به مدت سه روز در مصلی امام خمینی(ره) نوشهر برپا شد.

جانشین فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر در اختتامیه این مراسم قرن جدید را قرن فناوری و اطلاعات بر شمرد و  افزود: باید با توجه به پژوهش و آموزش استاندارد در پرورش نیروی انسانی خلاق و همچنین سرمایه گذاری در این حوزه گام های خوبی در راستای پیشرفت کشور برداشت.

ناخدایکم منصور لشنی ادامه داد: امروز در دنیا هر روز شاهد رشد سریع تکنولوژی و فناوری هستیم و این در حالی است که تکنولوژی و اطلاعات به عنوان زیربنای تولید ناخالص ملی و داخلی از نقش بسزایی در پیشرفت و توسعه پایدار کشور برخوردار هستند.

وی حمایت و سرمایه گذاری در مراکز فناور، دانش بنیان و دانشگاهی کشور را لازمه جذب نخبگان کشور دانست و خواستار توجه ویژه به نخبگان و جلوگیری از جذب آنها توسط کشورهای دیگر به عنوان آینده سازان ایران شد.

جانشین فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره ) نوشهر برگزاری این نمایشگاه نیز در راستای حمایت از دستاوردهای مخترعان و نوآوران غرب استان برشمرد و اظهار داشت: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه آخرین دستاوردهای علمی، ابداعات و اختراعات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور غرب مازندران زمینه گفت‌ وگو و تبادل اطلاعات بین نخبگان نیز انجام گرفت.

در مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه دستاوردها و اختراعات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور غرب مازندران از اختراعات و نوآوری ها برتر و همچنین از غرفه های برتر تجلیل شد.

نخستین نمایشگاه دستاوردها و اختراعات شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور غرب مازندران آذرماه سال ۹۸ با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نوشهر برگزار شده بود.

درحال حاضر بیش از ۲۵ واحد فناور از شهرستان های غرب مازندران با همکاری دانشگاه علوم نیروی دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در مرکز رشد و نوآوری نوشهر فعالیت می کنند. 

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا