بهره‌برداری از سه طرح حمایتی صندوق کارآفرینی امید در رفسنجان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

سه طرح اشتغالزا مورد حمایت صندوق کارآفرینی امید روز شنبه با ایجاد شغل برای ۱۵ نفر و ۵۱ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان رفسنجان افتتاح شد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از ایرنا، این طرح ها شامل دو باشگاه ورزشی و یک کارگاه خیاطی است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان گفت: برای ایجاد این سه طرح ورزشی و تولیدی در مجموع ۵۱ میلیارد ریال هزینه شده که ۷.۶ میلیارد ریال آن را صندوق کارآفرینی امید به شکل تسهیلات کم بهره اعطا کرده است.

یوسف پورواجد در آیین بهره برداری این طرح ها اظهار کرد: باشگاه پرورش اندام یکی از طرح هاست که ۴۵ میلیارد ریال هزینه در بر داشته و از این میزان ۵ میلیارد ریال از سوی صندوق کارآفرینی امید تسهیلات پرداخت شده است.

وی ادامه داد: همچنین یک باشگاه ورزشی دیگر در این شهر به بهره برداری رسید که ۵.۵ میلیارد ریال هزنیه برای آن صرف شده و ۲ میلیارد ریال آن توسط صندوق امید به شکل تسهیلات واگذار شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان کرمان همچنین طرح سوّم را احداث کارگاه خیاطی عنوان کرد و گفت: برای اجرای آن هم یک میلیارد ریال هزینه صرف شده که در این طرح ۶۰۰ میلیون ریال تسهیلات کم بهره اعطا کردیم.

وی در بخش دیگر از سخنان خود گفت: با حمایت های مالی این صندوق و ارائه تسهیلات کم بهره تاکنون ۶۷ فقره تسهیلات ورزشی در استان کرمان با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا که با اجرای این طرح ها برای ۸۰ نفر اشتغالزایی شده است.

پورواجد با بیان اینکه تسهیلات مشاغل روستایی هم تا سقف ۴۰ میلیارد ریال برای ایجاد طرح پرداخت می شود بیان کرد: تفاهم‌ نامه‌ای با سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری منعقد شده که در زمینه فعالیت در بخش های گلخانه و گیاهان دارویی تسهیلات تا سقف ۳۰ میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت می شود.

شهرستان رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان قرار دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
ایرنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا