مرتضی دالوند خبرداد؛ پرداخت بیش از ۱۳۶ میلیارد تومان وام ارزان قیمت در لرستان

مرکز مشاوره و خدمات کارآفرینی چترا

مدیر صندوق کارآفرینی لرستان از پرداخت بیش از ۱۳۶ میلیارد تومان وام ارزان قیمت این صندوق در استان خبر داد.

به گزارش کارآفرینی پرس به نقل از رکنا، مرتضی دالوند گفت: ۱۳۶ میلیارد و ۹۵۹ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت در راستای تفاهم نامه بنیاد برکت و وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در این استان پرداخت شد.

وی افزود: این مبلغ با توجه به ظرفیت‌های جغرافیایی هر منطقه در ایجاد فرصت‌های شغلی به خصوص در روستاهای استان به ۱۴۱ طرح پرداخت شده است.

دالوند تصریح کرد: با تسهیلاتی که این صندوق به طرح‌های اقتصادی روستایی پرداخت کرده، چرخ اقتصاد و توسعه در برخی مناطق به حرکت درآمده است.

وی با بیان اینکه رویکرد جدید صندوق کارآفرینی امید برای ایجاد اشتغال، “طرح محور” است، ادامه داد: با هدف کاهش محرومیت و ایجاد روند مهاجرت به روستاها، طرح هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار در استان اجرایی شد که در این خصوص ۴۹ طرح، یک میلیارد و ۲۸۳ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه دریافت کرده‌اند.

دالوند افزود: صندوق کارآفرینی امید لرستان در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری نیز تاکنون با پرداخت ۹۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان قیمت به یکهزار و ۱۲۵ طرح، زمینه اشتغال ۲ هزار ۵۰۰ نفر را فراهم کرده است.

وی با اشاره به انجام نظارت مستمر بر این طرح‌ها گفت: ارزیابی میزان پیشرفت فیزیکی و تناسب آن با طرح مصوب، بررسی دقیق طرح‌های به بهره‌برداری رسیده از نظر تحقق اشتغال پیش‌بینی‌شده، همچنین راهنمایی مجریان طرح‌ جهت تبلیغات و نحوه فروش محصول در دستور کار صندوق کارآفرینی امید قرار دارد.

پایان پیام/

اگر به دنبال مطالب مفید هستید موفقیت شناسی را به شما معرفی می‌کنیم
منبع
رکنا
برای مشاهده کلیک کنید.

پایگاه خبری کارآفرینی پرس

اولین و تنها رسانه برخط اختصاصی کارآفرینی در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا